Careerjet





Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Χρόνια Πολλά κι Ευχαριστώ.


Ευχαριστώ τους φίλους μου,
για τα μηνύματα τους
ότι μου στέλνουν τις ευχές,
πολύ καλό μου κάνει.

Είναι τιμή του καθενός,
φίλοι να τον θυμούνται,
στου χρόνου τον ορίζοντα
και ευχές πολλές να στέλνουν.
Χαρά μου φίλοι μου καλοί
κι εγώ να απαντήσω,
με λέξεις που ο Πανάγαθος,
μες το μυαλό μου βάνει.

Εύχομαι σε όσους μ’ αγαπούν,
να έχουν ευλογίες
απ’ τον Θεό, τον Κύρη μου,
που με ‘κανε να φαίνομαι,
στα μάτια τους κιμπάρης.
 
Για αυτούς που είμαι αδιάφορος,
εύχομαι τα πιο πολλά,
να είναι όλα ρόδινα,  να ’ναι ευτυχισμένοι
κι εμέ να μη με σκέφτονται, όταν γλεντούν και πίνουν.
Στο τέλος θέλω να ευχηθώ,
γι’ αυτούς που δεν γνωρίζω.
 Ότι, σαν τους εγνώριζα,
θα έβαζα τα καλά μου,
να πάω σε συνάντηση,
να τους αλλάξω γνώμη
κι αν τούτο δεν κατάφερνα,
θα ζήταγα συγνώμη.

Ο Κύριος μας και Θεός,
Αγάπη μας  ζητάει
κι όποιος  δεν τα κατάφερε,
ας δώσει, για να πάρει.

Ιωάννης ό  Φίλος 7-Ιανουαρίου- 2014
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

www.hellinika.gr

www.hellinika.gr
Ηλεκτρονικός Ψηφιακός Κατάλογος

Πρόσκληση του Hellinika.Gr

Τελευταίες 7 ημέρες