Careerjet





Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Θάσος μέρες της ζωής μου!!!

  • Θάσος μέρες της ζωής μου!!!!!!!!!!!!!!!

    Θάσος μέρες της ζωής μου!!!!!!!!!!!!!!!

    Έχω ταξιδέψει σε πολλά μέρη τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.Λίγα είναι αυτά που με εντυπωσίασαν και ελάχιστα είναι αυτά που θα θυμάμαι πάντα με αγάπη και νοσταλγία και θα παρακαλώ να ξαναπάω και να ξαναζήσω τις ώρες και τις μέρες που έζησα εκεί.Ένα από τα πιο μαγικά μέρη που πήγα θα σας φανει περίεργο ίσως, είναι η Θάσος.Θα την έλεγα παράδεισο επί της γης. Ενα μικρό καταπράσινο, σχεδόν παραμυθένιο νησί με πεντακάθαρες θάλασσες .Αν ποτέ έγραφα για την διαμονή μου εκεί θα ονόμαζα το γραπτό ως τις καλύτερες μέρες της ζωής μου ,ευτυχισμένες θα έλεγα..........
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

www.hellinika.gr

www.hellinika.gr
Ηλεκτρονικός Ψηφιακός Κατάλογος

Πρόσκληση του Hellinika.Gr

Τελευταίες 7 ημέρες